Yazı İşleri Müdür Vekili
Kanuni Dayanak: 5302 sayılı İl Özel İdaresi Kanunu, 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu ve ilgili diğer mevzuat.
Uşak İl Özel İdaresi bünyesindeki 13 müdürlükten birisi olan Yazı İşleri Müdürlüğünde başta Müdür V. görevinde İbrahim KOCABAŞ olmak üzere Evrakçı Hüseyin VURAL, VHK İşletmeni Nusket ORHAN, VHK İşletmeni Ümmühan SENKOŞ, Teknisyen yardımcısı Taner HORZUM, İşçi kadrosunda Bayram ALSAY ve Recep ÜNLÜ görev yapmaktadır.
Görev Tanımı:
İl Özel İdaresi’ne e-devlet üzerinden, sistemden ve ıslak imzalı gelen her türlü yazıların kayda alınması, ilgili birim müdürlüklerine gönderilmesi, İl Genel Meclisi ve İl Encümeni toplantılarına katılmak ve alınan kararların yazımını sağlayarak, ilgili şubelere gönderilmesini sağlamak.
Görevler
- İl Genel Meclisi toplantı gündemlerini en az üç gün önceden üyelere tebliğ etek.
- İl Genel Meclisi ve İl Encümeni toplantılarında gerekli dökümanların sağlanması.
- İl Genel Meclisi ve İl Encümeni kararlarını kayıt altına almak ve ilgili müdürlüklere göndermek.
- İl Genel Meclisi ve İl Encümeni ile ilgili yazışmaları yapmak.
- İl Genel Meclisi ve İl Encümeni toplantı salonlarının düzenini sağlamak.
- İl Özel İdaresine gelen evrakları Genel Sekreterliğin görüşüne sunmak; havalesi yapılan evrakları ilgili Birime ulaştırmak.
- Birimlerden kamu kurum ve kuruluşlarına yazılan yazıları postaya göndermek.
- Yazı İşleri Müdürlüğü taşınır kayıtlarını tutmak ve takip etmek.
- İl Genel Meclis Üyeleri ve İl Encümeni Üyelerinin huzur hakları, avans işlemleri, yurt içi v yurt dışı geçici görev yollukları ödenekleri vs. ile posts ve telgraf giderleri ödemelerinin tapılması.
- Arşiv hizmetlerini yerine getirmek.