|
Messut SAYIN |
Destek Hizmetleri Müdürü |
Destek Hizmetleri Müdürlüğünün Görevleri ;
1- Kurumun ihtiyacı olan mal ve hizmet alımları ile yapım işlerini 4734 sayılı kamu ihale kanununa göre yapmak ve 4735 sayılı kamu ihale sözleşmeleri kanununa göre sözleşmesi imzalandıktan sonra ilgili müdürlüğe göndermek.
2- Kurumun ihtiyacı olan her türlü kırtasiye, büro malzemesi, demirbaş, temizlik malzemesi ile diğer tüketim malzemelerinin alimim yapmak ve ilgili birimlere dağıtmak.
3- Birimlerde kullanılan temizlik ve kırtasiye malzemelerini stok kontrollerini yapmak, stok tükenmeden satın alimim gerçekleştirmek.
4- Mal ve hizmetlerin yıllık periyodik hizmet sözleşmelerini yapmak.
5- Matbu evrak basım işlerini yaptırmak.
6- Vali Konağı, Valilik Makamı ve Özmerkez’e ait mal ve malzeme alımına ilişkin iş ve işlemlerini yapmak.
7- Temsil, Ağırlama ve Tören giderleri hakkında yönetmeliğe tabi mal ve hizmet alımları ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
8- Destek Hizmetleri, Valilik Makamı, Vali Konağı ve Özmerkez’e ait demirbaş ve tüketim taşınır kayıtlarını tutmak, giriş çıkış işlerini yapmak, ambar mevcutlarını saymak
9- İdaremiz Ayniyat Saymanlığı - Taşınır Konsolide işlemlerini yürütmek.
10- İdaremize ait Lojmanların talep, tahsis ve tahliye işlemlerini yaparak ilgili müdürlüklere bildirmek.
11- Vali Konağı, Valilik Makamı ve Özmerkez ile İdaremiz hizmet binalarında kullanılan; elektrik, su, doğal gaz, internet, telefon aboneliklerini takip ederek ödemelerini yapmak.
12- Kamu ihale bülteninde ve yerel gazetelerde yapılan ilan bedellerinin ödemesini yapmak.
13- Genel Sekreter ile Genel Sekreter Yardımcısının ve mevzuatın verdiği benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yerine getirmek.
Bağlı Birimler:
1 - İhale Bürosu
2- Ayniyat Saymanlığı Bürosu
3- Ambar Bürosu
4- Evrak kayıt - Doğrudan Temin - Abonelik Takip ve Ödeme Bürosu