Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Uşak Valiliği
T.C. Uşak İl Özel İdaresi
T.C. Uşak İl Özel İdaresi
T.C. Uşak İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler İl Genel Meclisi İl Encümeni Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyon Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    Köydes Özel İdare Yatırımlar Nüfus Bilgileri
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Stratejik Plan - Faaliyet Raporları Yönetmelikler ve Yönergeler
  • İLETİŞİM
°C
27
Ağustos2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
      • İlkelerimiz
      • Vizyonumuz
      • Misyonumuz
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdareler
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
      • Meclis Gündemleri
      • Meclis Kararları
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümen Üyeleri
      • İl Encümeni Görevleri
      • Encümen Kararları
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
      • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü K.H.S. Formu
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü K.H.S. Formu
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü K.H.S Formu
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü K.H.S Formu
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü K.H.S Formu
      • Plan Proje Yatırım ve İnş. Müdürlüğü K.H.S. Formu
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü K.H.S. Formu
      • Yol ve Ulaşım Müdürlüğü K.H.S. Formu
    • Etik Komisyon
    • Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    • Köydes
    • Özel İdare Yatırımlar
    • Nüfus Bilgileri
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Stratejik Plan - Faaliyet Raporları
    • Yönetmelikler ve Yönergeler
  • İLETİŞİM
 

Yerel Yönetim Reformu Destek Projesi Konferansı

04.12.2007
 Yerel Yönetim Reformu Destek Projesi Konferansı      
Yerel Yönetim Reformuna Destek Projesi kapsamında pilot Özel İdare seçilen Uşak İl Özel İdaresi, 28.11.2007 Çarşamba günü  İl Özel İdare Binası’nda yapılan konferansla katılımcılara projeyi ve proje çalışmalarını tanıttı.
       Konferansa; Vali Kayhan Kavas, Aydın Valisi Mustafa Malay, Afyonkarahisar Valisi Haluk İmga, İl Garnizon Komutanı M. Ruhi Candan, Belediye Başkanı Mesut Apaydın,İl Emniyet Müdürü Cafer Şahin, İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Pehlivan,İl Genel Sekreteri Servet Ecemiş, İl Genel Meclis üyeleri, Afyon İl Genel Meclis Başkanı Ahmet Kocakulak,Muğla İl Genel Sekreteri Ali TOPÇUOĞLU,Aydın İl Genel Sekreteri Halil İbrahim AKTEMUR, Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Müdürleri, ve projenin uygulayıcıları katıldı.


        Konferans Uşak ili tanıtım filmi ile başladı. Açılış konuşmasını yapan Vali Kayhan Kavas “Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü yaptığım dönemde, yerel yönetime destek bizim hayatımızın en önemli konusuydu. Türkiye’nin gündeminde Avrupa Birliği’nde olduğu gibi yerelleşme rüzgarları esiyordu. Yerelleşme İngiltere’nin eski Başbakanı Margaret Hilda Thatcher tarafından ortaya atılmıştı. Türkiye’de son yıllarda bu konuda önemli mesafeler kat etmek istedi. Yerel yönetim reformu, merkezin ağırlaşmış yüklerini belediyelere ve il özel idarelerine kanalize etmeyi öngörüyordu. 2002’deki seçimin ardından iktidara gelen Başbakan’ın yerel yönetimden gelmesi, bu konuya daha fazla eğilmesine yol açtı. Daha sonra sırasıyla Büyükşehir Belediye Kanunu, İl Özel İdaresi Kanunu ve Mahalli İdareler Kanunu çıktı. Yerel yönetimler, daha sonra Türkiye’de gündem maddesi haline geldi. Yapılan reformlar Türkiye’nin kabuk değiştirmesini sağladı. Yerel Yönetim Reformuna Destek Projesi elimizdeki kaynakları nasıl kullanılacağını gösteriyordu. Projenin başarılı olması için daha sabırlı olmak gerekiyordu. 10 aylık bir süre içinde uygulanan proje sayesinde ait olunan kurumun kimliği benimsendi. Vatandaşın memnuniyetinin İl Özel İdare’nin başarı ölçütü olduğu anlayışı çalışanlar tarafından özümsendi. Bu projede emeği geçen herkese çok teşekkür ederek” konuşmasını tamamladı.


        İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Pehlivan, “Cumhuriyet tarihinin en önemli reformlarından birisi de 5302 sayılı İl Özel İdareleri Yasasıydı. Özel İdarelerin şimdiye kadar tanınmamış olması ve bilinmemiş olması onun hizmetleriyle doğru orantılıdır. Reform kanunun ardından il özel idareleri gerçek anlamda hüviyetini buldu. Uşak’ta iyi bir ekip ruhu oluşturduk. İşçisinden valisine kadar Uşak’a nasıl hizmet verebiliriz düşüncesiyle çalıştık. İl Genel Meclisi’ndeki üyelerimizin siyasi görüşlerini bir kenara bıraktığını ve kent için çalıştığını görüyorum. Uşak ile ilgili sorunlar meclisimizde tartışılmakta ve tüm kararlar oy birliği ile alınmaktadır. Zaman zaman gelen misafirler üyelerimizin hangi partiye ait olduğunu  karıştırdıklarını belirtmektedirler. Çünkü herkes Uşak rozetini takarak çalışıyor” diyerek sözlerini belirtti.
.
          Uşak İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Sayın Servet ECEMİŞ konuşmasında Uşak İlinin genel durumu ve İl Özel İdaresinin görev,sorumluluk ve yetkileri hakkında katılımcılara bilgi verdi.
 


        Projenin sonuçları hakkında bilgi veren UNDP Proje Yöneticisi Ferhat Emil, “Proje Uygulaması ve Geleceği” başlıklı sunumunda, yapılan anketleri ve sonuçlarını değerlendirdi.
 
        Anket çalışmasının köy ve kente yönelik olduğunu aktaran Ferhat Emil, Uşak Üniversitesi’nden Doç. Dr. Şerif Öner’in önderliğinde yapılan çalışma sonucunda köylerde katı atık toplama talebinin olduğunu ortaya çıkardıklarını ifade etti.Yapılan ankete göre vatandaşın daha fazla güvenlik tedbiri alınmasını istediğini söyleyen Ferhat Emil, “Uşak Belediye sınırları içinde temel hizmetlere ilişkin olarak, güvenliğin yanı sıra sağlıklı içme suyu ve genel sağlık hizmetlerinin yeterliliğinin kent merkezinde yaşayan vatandaşlar için önem taşıdığı ortaya çıktı. Kent merkezinde yaşayanların büyük bölümünün İl Özel İdaresi hakkında yeterli bilgiye sahip olmadığını da anladık” diye konuştu. Köylerde yapılan anketler hakkında bilgi veren Ferhat Emil, katı atık ve çöp sorunun köylü tarafından dile getirilmesinin önemli olduğunu ve bu konuda çalışmaların artırılması gerektiğine işaret etti. Ferhat Emil, “Ankete katılanların yüzde 50.90’ı yol hizmetlerinin genel kalitesinin artırılmasını istedi. Yüzde 47.50’si kanalizasyondan daha iyi faydalanmak istiyor. Köylünün genel sıkıntılarından olan tarımda sulama ise yüzde 37.40’lık bir oranla 3’üncü sırada yer alıyor. Bu ankette en can alıcı nokta olarak yüzde 31.70’le katı atık ve çöp toplama görülüyor” dedi.
 


        Uşak İl Özel İdaresi Proje Koordinatörü Gülsüm Özden ise hazırlamış oldukları proje sunumunu yaptı.Sunumda projenin başlangıç aşamasından bugüne gelişi ve içeriği hakkında bilgi verildi.
         Uşak Üniversitesi  İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi  Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Şerif ÖNER hazırlamış olduğu sunumunda anket çalışmaları hakkında katılımcılara bilgi verdi.
 
 
 
 
   
             Uşak İl Özel İdaresi Bilgi İşlem Müdür V. Hasan ORTAÇ ise hazırlamış oldukları proje sunumunu yaptı.Sunumda  Hizmet Geliştirme Eylem Planları Hazırlık ve Uygulama Aşaması hakkında katılımcılara bilgi verdi.
             Uşak İl Özel İdaresi Mali Hizmetler Müdür V. Halil KARAKAYA ise hazırlamış oldukları proje sunumunu yaptı.Sunumda  Çok Yıllı Bütçe ve Yatırım Planlarının Hazırlama Süreci ve Katılımcılık hakkında bilgi verdi.
             Soru cevap kısmından sonra konferans son buldu.Konferansın sonunda tekrar kürsüye gelen vali Kayhan Kavas emeği geçen herkese tekrar teşekkür etti ve böyle yürekten çalışan, yaptığı işi bilerek yapan ve bunu yapmak istediğini açıkca ortaya koyan proje üyelerinin örnek alınması gerektiğini ifade ederek sözlerini tamamladı.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • T.C. Uşak Valiliği
  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
  • Kullanım ve Gizlilik
  • E-Bordro (İ.Ö.İ)
  • E-Bordro (UPAŞ)
Ünalan Mahallesi Atatürk Bulvarı No: 102, 64100 Merkez/Uşak
0 (276) 223 12 70 - 71
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız